3 начина да въведете технологии във Вашето заведение

Публикувано на 25.05.2020

3 начина да въведете технологии във Вашето заведение

През последните месеци събитията ни принудиха да направим крачка назад и да се дистанцираме. Време за преосмисляне на стратегии и въвеждане на промени за устойчиво адаптиране. 

По време на извънредното положение единственият начин да поддържаме връзка помежду си, бе да използваме технологиите. Това са предимно дигиталните технологии - интернет, уеб приложения и сайтове, софтуери и други.

Именно тогава стана ясно, че дигиталните технологии ще стават все по-необходими. Заведенията и хотелите затвориха врати (физически). Но много от тях успяха да продължат дейността си чрез онлайн плащания, онлайн поръчки и доставки до домовете. 

Какво означава това? Дигиталните технологии и автоматизацията дадоха шанс на много бизнеси не само да не фалират, но и да въведат промени за устойчиво развитие. 

А какво мислят потребителите?

73% от клиентите на заведения за хранене споделят, че технологиите правят взаимодействието им с ресторантите много по-приятно. (Deputy)

Затова на помощ идва TabL.BG - система за автоматизация в ресторантьорството и хотелиерството. Даваме Ви няколко идеи за технологично развитие чрез:

Дигитално меню

15% от ресторантите забелязват незабавно увеличение в поръчките само с имплементацията на дигитално меню. (Sky Kit)

74% от клиентите споделят, че за тях е изключително важно да получат лесно за четене, подредено, информативно и интерактивно меню. (Sky Kit)

А какво по-хубаво от красиво, интерактивно и лесно за поддържане дигитално меню? Чрез него Вашите потребители ще могат да го разглеждат по всяко време и независимо къде се намират. Тази опция е еднакво подходяща както за настоящи клиенти, така и за потенциални.

  • Настоящи клиенти - ще имат възможност предварително да набелязват какво биха искали да си поръчат при Вас. Но и не само - когато те пристигнат, могат да го поръчат през платформата, като така ще избегнат чакане за обслужване или допускане на човешка грешка при вземане на поръчката. В случай че клиентите Ви използват менюто на място, поръчките им ще отиват директно в кухнята и готвачите ще работят по нея без излишно забавяне и с максимална точност.

  • Потенциални клиенти - дигиталното меню е начин да привлечете нови клиенти. Замислете се колко от заведенията имат подробно разписано и красиво подредено онлайн меню? Много малко. И това може да бъде Вашето конкурентно предимство. Излагайки Вашите ястия с подробни описания, актуални цени, професионални и апетитни визии, Вие печелите клиентите още преди те да са дошли на място.

Чрез дигиталното меню Вие можете да направлявате избора на своите клиенти, както и да създавате интересни промоции, които трудно бихте могли да комуникирате на място и с хартиени менюта. Освен това, поддръжката на дигиталното меню е много лесна и отнема минимално време!

Ето и няколко предимства на дигиталното меню:

  • По-малко разходи за печатане на менюта;

  • Привличате нови клиенти;

  • Задържате настоящи клиенти чрез нововъведения;

  • Предлагате персонализирани и разнообразни промоции;

  • Повече контрол и влияние върху избора на клиентите.

     


Софтуер за безконтактни поръчки на място

55% от потребителите споделят, че очакват ресторантите да вдъхват повече сигурност за здравето и безопасност, веднъж щом отворят врати. (Restaurant Business)

41% от потребителите очакват с нетърпение да хапват в любимите си ресторанти, като се надяват собствениците да имплементират повече технологиите за още по-приятно и безопасно преживяване.  (Datassential)

28% от потребителите отказват да посещават ресторанти, за да не бъдат около много хора, а 7% - защото не искат да контактуват с персонал.  (Datassential)

Вече заведенията с открити пространства отвориха врати за посетители. Все още обаче много от Вашите потенциални клиенти не са готови да посещават места, където има вероятност за близки контакти с непознати хора или струпване. Именно тук идва на помощ системата за безконтактни поръчки на място. Тя ще намали тревожността от продължителен контакт със служителите. 

Как се случва на практика?

  1. Ваш служител настанява посетителите и ги запознава с опцията за безконтактна поръчка. Това може да се случи и посредством информативни табелки на масите.

  2. Клиентите разглеждат Вашето дигитално меню.

  3. Поръчват желаните напитки и ястия през приложението на TabL.BG.

  4. Поръчката отива директно в кухнята.

  5. Когато е готова, Ваш служител я носи и пожелава “Бон апети!”.

Този подход Ви носи много ползи:

  • Осигурява спокойствие за Вашите клиенти;

  • Ограничава разпространението на вируси като COVID-19;

  • Намалява до минимум човешките грешки;

  • Намалява времето за обслужване и съответно - клиентите са по-доволни, защото не чакат дори и за миг;

  • Прави преживяването в заведение интерактивно, интересно и неповторимо;

  • Увеличава доверието във Вашето заведение, тъй като е модерно и в крак с дигиталните технологии.

Система за онлайн поръчки

80% от ресторантьорите споделят, че най-големият им фокус е доставката на храна. (Fast Casual)

33% от потребителите споделят, че поръчват повече храна за вкъщи, отколкото преди пандемията. (Restaurant Business)

При тази функционалност Вашият обект става мини онлайн магазин в системата на TabL.BG. Това е чудесна възможност за всеки бизнес, който има физически обект, но по една или друга причина не разполага със сайт или онлайн магазин.

Така се доверявате на специалистите от TabL.BG, които ще Ви помогнат да пренесете цялото си физическо присъствие онлайн - снимки, продукти, ястия, описания. По този начин ще се възползвате от:

  • Допълнителен канал за продажби;

  • Опция за взимане от място или доставка до адрес при поръчка;

  • Допълнително позициониране в Google;

  • “Онлайн магазин”, без да инвестирате в хостинг, платформа за онлайн магазин, програмисти за разработка, поддръжка, наемане на допълнителен персонал.
     

 

Система за онлайн резервации

Най-желаните технологии за потребителите са опцията за онлайн резервации и безплатен Wi-Fi. (Toast Tab)

25% от потребителите редовно резервират маси онлайн. (AYTM)

30% от резервациите се случват извън работното време на заведенията. (Brandon Gaille)

Всеки ресторант би улеснил процесите си, ако разполага с онлайн система за резервации. При това интелигентна. С помощта на правилно изграден и много добре премислен алгоритъм, Вие давате възможност на клиентите си да резервират маси във Вашето заведение:

  • За конкретен ден и час;

  • С посочена бройка на посетителите;

  • В конкретна зала - лятна градина, зала за пушачи/непушачи;

  • Опция за маса и комбинации на маси;

  • Местоположение в заведението;

  • Опция за продължителност на престоя.

В същото време системата Ви позволява ефективно да управлявате резервациите, като определяте броя на резервациите за конкретен период от деня. Представете си, че за 19 ч. бихте искали да имате максимум 5 резервации в заведението. Задавате това условие и когато 5-те резервации биват изпълнени, системата автоматично ще направи опцията недостъпна за потребителите.

Така пестите време, усилия и въвеждате напълно автоматичен процес по запазване на маси.

Как можете да се възползвате от всичко това?

TabL.BG крие ключа за всички тези технологични нововъведения. Всички удобства, които изброихме, са чудесни удобства за всяко заведение, хотели или търговец, който не разполага с онлайн магазин.

Най-голямата ни цел е да предоставяме достъпни технологични решения за устойчиво развитие на ресторантьорския сектор. Виждаме много потенциал в него и нямаме търпение заедно да създадем чудесни улеснения - за Вас и за Вашите клиенти.

Самата идея за системите на TabL.BG се роди, докато ние самите бяхме (и все още сме) клиенти на любимите си заведения. И тъй като сме екип от програмисти, решихме, че усилията си струват!

Свържете се с нас и заедно ще изберем най-подходящото решение за Вашето заведение.

Направете го по чат, имейл или телефон!