Ресторантите Отварят: 3 съвета да се възползвате [за бизнеса]

Публикувано на 31.03.2021

Ресторантите Отварят: 3 съвета да се възползвате [за бизнеса]

С приятното топло време, ресторантите отварят летните градини от 1-ви април. Отпадането на част от мерките е добре дошло за собствениците и управителите в ресторантьорски бранш. Възобновяването на дейност в обектите е добра новина и за клиентите, които ще имат възможност да се насладят на първите топли пролетни дни в любимите си ресторанти и кафета.

Във времена на пандемия тези моменти са изключително важни. Разхлабването на мерките са миговете, в които обектите трябва да се възползват максимално и да възвърнат клиентите си обратно. Бизнесът е нужно да бъде бърз.

В тази статия ще засегнем именно това - как да се възползваме от отварянето с 3 практически съвета. Приятно четене :)

 

Съвет 1 - Предложете пролетно меню

Първата основната причина за клиентите да посетят ресторант е кухнята. Това е основното стойностно предложение на ресторантьорски бизнес. Разбира се, то не е единственото и ще засегнем останалите в следващите точки.

Важно е да дадете причина на Вашите клиенти да Ви посетят отново. Кухнята е приоритет за част от клиентите. Времето навън става топло, а пролетта тепърва се разгръща. Защо не комбинирате всичко това в 1 уникално стойностно предложение?

Наблегнете на качествения вкус, сезонните храни и свежестта на ястията. Направете така, че Вашите клиенти да останат очаровани от Вашето предложение. Изградете план и го реализирайте. Последната стъпка остава да го разпространите и покажете на Вашите клиенти. Онлайн пространството е прекрасен начин това да стане.

 

Съвет 2 - Използвайте цветята и пролетната свежест

 

Зимата приключи и всички се надяваме студентите дни да са отминали с нея. Пролетта прохожда и всички очакваме точно тези желани първи топли дни.

Вече 1 година сме във времена на коронавирус пандемия и мерките повлияват нормалния живот на нашите клиенти. Всеки жадува да се наслади на времето навън в приятна атмосфера. Възползвайте се от това, предоставете го на Вашите клиенти!

Най-лесният начин да внесете пролетна свежест във Вашата лятна градина са растенията, зеленината и приятните пролетни цветя. Те могат да превърнат Вашата градина в едно райско място, за което Вашите клиенти жадуват. Направете го, Вашите клиенти ще го оценят!
 

Съвет 3 - Приложете силата на технологиите

 

Потребителите и клиентите са онлайн повече от всякога. Възползвайте се от това с нашия лист от топ 5 съвета:

  1. Поддържайте своите социални мрежи, за да напомните на Вашите клиенти за любимия им ресторант / кафе / обект.

  2. Използвайте онлайн реклама, за да достигнете до нови клиенти.

  3. Възползвайте се от дигиталните системи за резервация. Те правят резервирането на маса удобно за Вашите клиенти, като лесно Ви позволяват да управлявате техните резервации.

  4. Дайте възможност на Вашите клиенти да разглеждат и поръчват с дигитално меню. То е клиентско удобство, което все повече ресторанти в Европа и Америка използват. Вече е налично и в България и може да заявите тестов период от нас: тук.

  5. Разглеждайте отзивите на Вашите обекти онлайн. Там ще срещнете както позитивни коментари, така и негативни. Вторите са по-важни. Фокусирайте вниманието си в тях и извлечете полза. Разберете какво не се харесва на Вашите клиенти и го оптимизирайте. Развийте бизнеса си с помощта на отзивите!

-

Ако статията Ви е била полезна ще се радваме да я споделите. Можете да разгледате друго полезно съдържание на: https://tabl.bg/bg/blog