Предизвикателната 2020 година мина. След себе си тя създаде множество препятствия и трудности за родния ресторантьорски бранш. Много заведения не успяха да се задържат на пазара и прекратиха своята дейност. Други претърпяха големи загуби. За трети обаче 2020 беше година за нови възможности и нови кръгозори.
През 2020 радостната новина е, че можем да разчитаме на технологичното развитие. Тази статия ще Ви помогне да научите как с помощта на технологиите можете да подобрите бизнес възможностите си и как да помогнете на целия бранш да изплува на повърхността по-силен от всякога. Всички инструменти в статията са чудесен начин да надградите дейността си.
Всички знаем, че по време на криза възникват много предизвикателства. Използвайте момента да превърнете трудностите във възможности. Ние сме насреща и ще Ви помогаме.
Менюто за всяко заведение е основният инструмент за привличане и задържане на клиенти. То е средството за монетизация на бизнеса. Под "меню" не визираме само неговото съдържание, но и начинът, по който е представено. В XXI дигиталното меню става все по-масово и популярно. Засега тази тенденция е в разгара си предимно на Запад. Благодарение на интернет, уеб и технологичния напредък, вече не е нужно тенденциите да пътуват с години до България. Можете да "яхнете вълната" още сега - инструментите за създаване, развитие и поддръжка на дигитално меню са вече тук в България и чакат Вас.
Но защо едно меню да е дигитално?
Ползи от дигитално меню:
Достъпно е за Вашите клиенти онлайн по всяко време на денонощието;
По-безопасно и хигиенично е от хартиените физически менюта;
Улеснявате клиентите и им помагате по-лесно, бързо и информирано да вземат решение за поръчка;
Достига до по-широк кръг от клиенти - не сте ограничени от локация и работно време;
Много по-интерактивно поднася информацията за Вашето потрфолио;
По-атрактивно представя вашите предложения - визуализацията на ястия, напитки, десерти увеличава шансовете за поръчка;
Има удобен и красив дизайн на всички устройства - телефони, лаптопи, таблети, настолни компютри;
Може да бъде мултиезично за чуждестранни клиенти;
Намалява шанса за сбъркана поръчка и човешка грешка от страна на Вашите служители;
Прави извикването на сервитьор и сметка по-лесно;
За разлика от хартиеното меню, с дигиталното имате достъп до детайлна информация и статистики за поведението на Вашите клиенти;
Притежава вградена търсачка за лесно и бързо търсене и намиране на любимо ястие/напитка/десерт;
Спестявате ресурси от разпечатване на физическо меню;
Освен изброените предимства, дигиталното меню разполага с много допълнителни екстри, които Ви помагат да взимате по-добри бизнес решения. Например, дигиталното меню разполага с опция за създаване на промоции, предоставя възможност за премахване или замяна на продукти от клиент при поръчка на конкретно ястие, можете да редактирате менюто си по всяко време в реално време.
Когато отворите вратите на своето заведение, използвайки дигитално меню, ще елиминирате грешките на своите служители, ще им помогнете по-лесно да управляват своите маси и поръчки. Като бонус: Позволява бърз преглед на общата сума на поръчката и лесно извикване на сервитьор. Всъщност вече не е необходимо Вашите клиенти, които са големи компании, да вадят телефоните и калкулаторите, за да пресметнат общата сума на отделните ястия - всичко е предварително изчислено, разграфено и нагледно описано.
Когато всичко при обслужването минава гладко, леко и без никакви забавяния, грешки или усложнения, Вашите клиенти са доволни, щастливи. В резултат на това, те са по-склонни да Ви посетят отново и да Ви препоръчат на приятели.
✅ Чрез използването на иновативно дигитално меню, ресторантите могат да постигнат много. Дигиталното меню е възможност не само да покажат предложенията си онлайн, но и да спечелят клиенти от интернет, без да ангажират персонала и с отговорността да приемат и записват всяка поръчка.
*Тази технологична иновация е изключително ефективна с точка номер 2 от текущата статия.
В TabL.BG можете да се възползвате от комбинация между дигитално миню и система за онлайн поръчки. Тя е много лесна и удобна за използване, както за Вас, така и за Вашите клиенти. Представете си, че Ваш клиент разглежда дигиталното Ви меню, той е много впечатлен от кухнята Ви и начина, по който представяте менюто си. Съответно иска да си поръча. Можете да му помогнете с доставка до дома или взимане от място.
Тази опция се нарича система за онлайн поръчки и е хит сред ресторантьорите - особено когато условията са предизвикателни (както по време на COVID19 пандемия):
Позволява приемането на онлайн поръчки, без да създавате онлайн магазин;
Макар и заведението Ви да е затворено за посещение, кухнята Ви все още може да работи, като предоставяте онлайн поръчки, доставки и възможност за взимане от място.
Позволява приемането на повече и по-бързи поръчки;
Елиминира неточности и грешки при извършване на поръчки;
Облекчава Вашите служители и задържа тяхното работно място;
При посещения на място, позволява обслужването на повече маси едновременно;
Конкурентно предимство пред заведенията, които не предоставят онлайн поръчки и доставки;
Дава възможност за дигитална реклама и привличане на повече заинтересовани клиенти;
Допълнителен канал за продажби.
✅ Онлайн системата за приемане на поръчки е огромна възможност за всяко заведение. Платформата подобрява обслужването на място в обекта, дава възможност на клиентите Ви да хапват вкусно дори когато не Ви посещават (чрез онлайн поръчка и доставка) и позволява на бизнеса да се възползва от онлайн възможностите за бизнес развитие.
* Във времена на несигурност заради пандемия и извънредно положение, бизнесът страда от липса на стабилност. Единственият начин за осигуряване на устойчивост е чрез иновации и дигитални решения. Пробвайте дигиталните технологии за Вашия бизнес, експериментирайте и се уверете в ползите им. Ние сме насреща за съдействие!
Тази технология е чудесна за управление и организация на масите във Вашето заведение, когато обстановката позволи да отворите врати за клиенти. Дигиталната система за резервации служи на заведението, като позволява максимално добре да организира, подрежда, отменя и реорганизира резервациите в обекта. Всичко това само с 1 клик разстояние, позволяващо лесно и удобно управление на обекта.
Как работи?
Ползи от система за резервации:
Гъвкав прием на клиенти посредством автоматизация;
Сами разпределяте натоварването във Вашето заведение;
Можете да ограничавате броя резервации за даден час и дори минути;
Лесна организация и преглед на резервации;
Позволява лесно управление на капацитета на заведението;
Групирате желаните от Вас маси, като системата автоматично преценява кога е най-удобния момент за резервирането им;
Детайлна статистика и информация за резервации.
✅ Технологичните решения могат лесно да разрешат много от предизвикателствата, с които се сблъсква бизнеса ежедневно. Промените в ограниченията, отменените резервации и променените запитвания могат да бъдат избегнати или поне посрещнати по най-добрия, бърз и ефективен начин. Иновациите могат да позволят на всеки обект да бъде гъвкав в резервациите си по лесен и удобен начин.
* Постоянните промени в капацитета на заведенията, приема на клиенти и променени резервации може да създаде напрежение за всеки обект. Иновациите са устойчиво решение на всеки един от тези проблеми.
---
Във времена на криза, бизнесът среща редица предизвикателства. За преодоляването им са нужни иновативни решения. В настоящата статия Ви представихме 3 ефективни решения, които са подходящи за всеки обект:
Искате да внедрите технологии във Вашия бизнес? Свържете се с нас и ще Ви разкажем как можете да се възползва от тях. Сега и с 10 дни безплатен тестов период!
Ако статията Ви е била полезна ще се радваме да я споделите. Можете да разгледате друго полезни статии на: https://tabl.bg/bg/blog