3 мита за Дигиталното Меню в ресторант

Публикувано на 04.09.2021

3 мита за Дигиталното Меню в ресторант

Технологиите в 21-ви век са навсякъде. Те стават все повече и повече. Основната им цел е те да улеснят нашия живот. За съжаление не всички технологии успяват в тази задача. Въпреки изключенията, много от иновациите успешно подобряват живота ни.

Дигиталното меню за ресторант е една от успешните технологии, които тепърва навлизат в България. Все повече собственици и управители на ресторанти виждат огромните ползи от дигиталното меню. Други са все още скептични към него. Именно към вторите ще бъде насочена настоящата статия. В нея ще разгледаме 3+1 мита за дигиталното меню. Ще бъде интересно - приятно четене :)

Мит №1 - Дигиталното меню е ненадеждно и неудобно решение

Първият мит, който ще разгледаме е, че дигиталните менюта не са надеждни и не са удобни за използване от потребителите. Това е абсолютен мит за доказаните технологии като дигиталното меню на TabL

Разбира се, на пазара са налице дигитални менюта, които имат тези проблеми. Често се срещат незавършени дигитални менюта с технически проблеми, които не са интуитивни и създават проблеми. Те обаче са изключения от технологията, защото са причинени заради некачествена изработка.

➡ Препоръчваме Ви да развенчаете този мит като изпробвате дигиталното меню на TabL. При него ще откриете, че качествената изработка е в основата за качествения продукт. В продукта на TabL ще откриете стабилност и удобство, които помагат на бизнеса и неговото развитие. 
 

Мит №2 - Сервитьорите няма да имат работа

 

Наистина е вярно, че дигиталното меню ще освободи Вашите служители от няколко административни задачи като:

❌ Да оставят меню на всяка маса;

❌ Да обясняват информация за отделни ястия;

❌ Да потвърждават кое е налично и кое не;

❌ Да приемат поръчки и да ги предават в кухнята.

Това са задачи, които едно добро дигитално меню може да извършва с лекота. Така Вашият персонал ще има възможност да се фокусира в най-важното нещо, което е да осигури доволни клиенти на Вашия бизнес чрез:

✅ Посрещане на клиенти;

✅ Поздравяване и настаняване на клиенти;

✅ Осигуряване на перфектни маси;

✅ Изпълнение на поръчки без закъснение;

✅ Обръщане на индивидуално внимание на клиентите, които имат нужда от повече време или допълнителна информация.


Дигиталното меню не може да замести персонала в ресторант. Той може да премахне част от административните задачи на сервитьорите, като им даде възможност да се фокусират в най-важното: да оставят доволни клиенти.
 

Мит №3 - Хартиените менюта трябва да бъдат изхвърлени

 

Традиционните печатни менюта наистина стават все по-рядко срещани в чужбина. Този процес значително се ускорява от COVID-19. Поръчването чрез дигитално меню означава по-малко физически допир, по-малко отпадъци и по-бързо обслужване. Това обаче не означава, че препоръчваме да изхвърлите Вашите хартиени менюта.

Дигиталното и хартиеното меню се допълват. Всеки клиент предпочита различен метод на поръчка и за това е добре винаги да имате на разположение и двете. Така ще оставите двойно повече доволни клиенти.

Бонус - Какви са ползите от дигиталното меню

Ползите от дигиталното меню са възможността на Вашите клиенти да:

  • Разгледат вашето меню по-бърз и модерен начин;

  • Прегледат детайлно конкретен продукт: снимка, алергени и съставки;

  • Поръчат онлайн лесно и удобно само с няколко клика.

Ползите от дигиталното меню за Вас ще бъдат:

  • Прием на поръчки онлайн;

  • Гарантирана система, която е лесна и удобна за клиенти;

  • Опцията за мултиезично меню, подходящо за туристи;

  • И дигитално предимство, пред вашите конкуренти!

Научете повече за тази услуга от нашия сайт. Ако имате въпроси не се колебайте да се свържете с нас. Възползвайте се сега: https://tabl.bg/digitalno-menu

-

Ако статията Ви е била полезна ще се радваме да я споделите. Можете да разгледате друго полезно съдържание на: https://tabl.bg/bg/blog