Извънредната ситуация заради Covid-19 нанесе тежки поражения върху ресторантьорския бранш. Месеци обектите бяха, и все още са, затворени. Това коства големи загуби на целия сектор. Възстановяването ще бъде трудно, но не невъзможно.
Един ден мерките ще бъдат отхлабени и отново ще се радваме на любимите си ресторанти. А Вие, от своя страна, нетърпеливо ще посрещате клиентите си. Как обаче да стимулираме клиентите си да се върнат отново?
В настоящата статия ще разгледаме именно това. Тя ще бъде разделена на 3 стъпки от технологични съвети за привличане на Вашите клиенти. Приятно четене :)
По данни на digitalcommerce360.com:
72% от хората са увеличили потреблението на социални мрежи по време на Covid-19.
66% от хората използват социалните мрежи при взимане на решение за покупка, екскурзия или избор на ресторант/хотел.
82% от хората споделят, че социалните мрежи са каналите, от които най-много се информират за продукти, услуги и бизнеси, които да посетят.
Важно е да не спирате да публикувате ангажиращо съдържание - независимо дали Вашият обект е отворен, или не.
Всички данни по-горе говорят едно - социалните мрежи са мястото, където Вашите потенциални клиенти прекарват значителна част от времето си. Използвайте този инструмент и ги информирайте за Вас. Измина дълго време, през което те не са имали възможността да Ви посетят лично. Когато отворите, много от тях ще са доволни да Ви посетят отново.
✅ Използвайте социалните мрежи, за да достигнете фо Вашите клиенти. Поканете ги да Ви посетят. Обещайте им чудесно преживяване. Напомнете им, че не сте забравили за тях!
Стъпки за успех:
Покажете им отново любимите им ястия и напитки. Използвайте дигиталното си меню и красиви фотографии.
Припомнете им за харесваната от тях атмосфера и обслужване.
Поканете ги да заповядат.
Достигнете до тях и им ги накарайте да си запазят маса.
Извънредната положение в България породи много притеснения за всеки. Много от потребителите изпитват несигурност:
Ще има ли струпване в заведенията?
Ще се спазват ли мерките?
Ще бъде ли всичко дезинфекцирано?
До колко часа ще работи заведението?
За въпрос номер 2 и номер 3 - можем да ги информираме в социалните мрежи.
❓ За въпрос номер 1 - “Ще има ли струпвания в заведенията?”, част от потребителите ще останат притеснени. Възможно е и да отложат своето посещение именно заради това. Съветваме Ви да използвате технологично решение, за да успокоите Вашите клиенти - Система за Резервации.
???? Ние от TabL.bg предоставяме такова решение - система за резервации. С него Вашия персонал лесно ще може да управлява резервациите и капацитета на Вашия ресторант. От страна на потребителите, те също ще могат да избират по-слабо натоварените часове за тяхно спокойствие, а Вие ще може да напълните своя обект дори и в по принцип по-слабо натоварените часове.
✅ Дайте възможност за лесна резервация на Вашите клиенти и удобно управление на капацитета и резервациите на Вашите служители. Научете повече: тук.
Иновациите за ресторанти не са в бъдещето, те са в настоящето. Наличието на дигитално меню на Вашия ресторант не е лукс, а е приятно удобство за Вашите клиенти.
Чрез дигитално меню на Вашия ресторант, потребителите лесно могат да разгледат Вашите предложения и цени от своя телефон, таблет или компютър/лаптоп. Също така те могат да извикат сервитьор или директно да поръчат, което да улесни тяхната поръчка.
✅ Допълнителните ползи за ресторанта са много. Дигиталното меню може да бъде многоезично за чуждестранни клиенти. То също може да спечели клиенти за ресторанта, защото ще бъде видимо онлайн.
✅ Благодарение на дигиталното меню, Вие можете да продавате дори и да без да сте отворени. А Вашите клиенти ще са винаги свързани с Вашето заведение- независимо дали искат да хапват на място при Вас, у дома или офиса.
✅ Дигиталното меню елиминира нуждата от постоянна дезинфекция на физическото меню, ако Вашите клиенти използват своите смартфони при избор на поръчка.
⭐ Особено във времена на пандемия, дигиталното меню може да бъде ключово удобство за Вашите клиенти, заради което те могат да Ви предпочитат и посещават спрямо други ресторанти без това удобство.
→ Научете повече за тази услуга в нашия сайт - тук. А сега имате и възможност за безплатен тестов период за Вашия ресторант. Възползвайте се сега!
-
Ако статията Ви е била полезна ще се радваме да я споделите. Можете да разгледате друго полезно съдържание на: https://tabl.bg/bg/blog